AAA
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Sokółkach

"Co może taki mały człowiek, a czego robić nie powinien,
dowiemy się z twych mądrych książek, o których pamięć nie przeminie."

Witamy na stronie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Sokółkach!::W naszej szkole przez cały rok szkolny zbieramy makulaturę, nakrętki oraz zużyte baterie.

17 czerwca 2019 09:23 | Aktualności

Wycieczka: Pieniny, Kraków 05 - 07.06.2019r.

5 czerwca 2019r. uczniowie klas: Vb, VI, VII i VIII wraz z opiekunami: panią Anetą Nierychłą-Działak, panią Małgorzatą Grzybowską, panią Elizą Majewską, panią Małgorzatą Nowaczyk i panem Sławomirem Spławskim, wyjechali na wycieczkę w Pieniny. Góry przywitały nas piękną pogodą i przez cały pobyt nie spadła ani jedna kropla deszczu! Najpierw pojechaliśmy do Czorsztyna - spacerowaliśmy po zaporze wodnej, skąd rozpościera się wspaniały widok na zamek niedzicki, zalew i Tatry. Następnie udaliśmy się do naszego miejsca zakwaterowania w Zajeździe Czorsztyńskim w miejscowości Maniowy.

Drugi dzień to: spływ Dunajcem do Szczawnicy - pobyt w największym pienińskim kurorcie, usytuowanym w malowniczej dolinie Grajcarka, spacer po Parku Zdrojowym, przejście po rezerwacie „Wąwóz Homole”- największej atrakcji Małych Pienin.

W drodze powrotnej zwiedziliśmy Kraków: przeszliśmy Traktem Królewskim, byliśmy na Rynku Głównym - największym średniowiecznym rynku w Europie, widzieliśmy Sukiennice, Kościół Mariacki, Uniwersytet Jagielloński, Pałac Biskupów Krakowskich i "okno papieskie", następnie Wawel - Katedrę, Dzwon Zygmunta. Nieco zmęczeni podróżą i zwiedzaniem Krakowa, ale zadowoleni, wróciliśmy do szkoły, gdzie już czekali stęsknieni rodzice.